Neviseh

Neviseh

زندگی ، من و ...
Neviseh

Neviseh

زندگی ، من و ...

دردناک

متاسفانه آدما دارن به سرعت ارزششونو از دست میدن ، به زور میشه کسی رو پیدا کرد که بشه به راحتی بهش گفت آدم . 

کساییکه نایابن و مدتهای مدیدی است که نمونه ای ازشون دیده نشده ، یعنی ندیدم . خیلی سخته ، خیلی دردناکه ، هر روز برام واضحتر و ملموستر میشه که آدما از دور زیبان و هرچه بهشون نزدیکتر میشی ، بیشتر به زشتی ها شون پی میبری .. خیلی سخته ، خیلی دردناکه .

مدتهاست خودمو عادت دادم که دیگه روی هیچکس نمیشه و نباید حساب کرد و خیلی متاسفم ، خیلی ، خیلی .......... که واقعیت اینه و باید زندگی رو انقدر خشک و رسمی ادامه داد ، انقدر خشن و محبت و صمیمت رو فقط در کتابها خوند و توی فیلمها دید و بارها برگشت و ریپلی کردشون .

آدمها به سرعت دارن بی ارزش میشن ، خیلی رک و صریح ، بی ارزش میشن و چقدر دلم میگیره وقتی فکر میکنم که دل چنتا آدم رو سوزندم تاحالا و خبر ندارم ، ادمایی که وقتی بهم نزدیک شدن پی به خصلتهای وچودیم بردن و زشتی های پنهانم براشون آشکار شده ، دلم میگیره .. و خب البته به همین دلیل هم هست که سعی میکنم با کسی صمیمی نباشم ، نه این که دلش رو نشکنم نه ، به خاطر نشون ندادن پلیدی های درونم .

روزگار سختی است ، روزگار سخت نبودن افراد قابل اعتماد و نرمال حتی . دلم شکسته از آدما ، دلم شکسته از اعتماد کردنا ، دلم میگیره از بی اعتمادی ها و خیانت ها ، خیانت ها ، خیانت ها . 

+ عادت ندارم به قسم خوردن اما بعد از گذروندن یه روز خیلی سخت ، خیلی سخت ، میخوام قسمتون بدم به خدا که با اطرافیانتون روراست باشین ، وقتی میدونین کسی دوستون داره باهاش روراست باشین ، رورررررررررراست.

+ سخته ، دوماه که تموم شد ، متاسفانه باید شکست رو قبول کنم ، برام دردناکه ، خیلی درد داره ، روزهای سخت در راهه ، 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد